«Освіта Старокостянтинова на шляхах реформування»
2017 рік
- Старокостянтинівський дошкільний навчальний заклад № 1 "Теремок":
- творча група, керівник Семената С. Є., "Розвиток моральної сфери особистості дошкільника" (система роботи з морального виховання за парціальною програмою «Скарбниця моралі» Л. Лохвицької);
- Харчук А. О., "Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з українським декоративно-ужитковим мистецтвом";
- Мазуренко О. О., "Сюжетно-відображувальні ігри в групі раннього віку".
- Старокостянтинівський дошкільний навчальний заклад № 2 "Зайчик":
- Бичкова Н. В., "Знай свої права, дитино!" (навчально-методичний посібник);
- Капустинська В. І., "Правильне дихання-запорука правильної мови" (дидактичний посібник);
- Корольчук О. Л., Сідорчук І. М., "Хочу все знати!" (електронний посібник з інтерактивними дидактично-пізнавальними іграми для дошкільнят).
- Старокостянтинівський дошкільний навчальний заклад № 3 "Сонечко":
- Кузьміна М. С., "Збірник дидактичних ігор на природознавчу тематику";
- Стопнюк Н. В., "Патріотичне виховання дітей дошкільного віку".
- Старокостянтинівський дошкільний навчальний заклад № 4 "Зайчик":
- Голенко І. В., "Лілея. Віконечко в природу" (гурткова робота).
- Старокостянтинівський дошкільний навчальний заклад № 5 "Чебурашка":
- Федик К. В., "Від бабусі до дитини передамо традиції родини";
- Братусь І. Р., "Писала Леся для малят";
- Болкун А. Д., "Адаптована програма гурткової роботи з пластилінографії";
- Кравчук І. І., Вінцковська В. М., Благодир С. Н., "Театралізована діяльність у дошкільному навчальному закладі";
- Мервицька Л. М., "Модель взаємодії вчителя-логопеда, батьків та педагогів у корекційно -розвивальному просторі".
- Старокостянтинівський дошкільний навчальний заклад № 6 "Зіронька":
- Поліщук С. В., "Медичне обслуговування" (матеріали з обласної наради-семінару методистів з питань дошкільної освіти: «Здійснення внутрішнього контролю в дошкільному навчальному закладі»);
- Панчишина Н. В., "Від зернини до хлібини" (ознайомлення дошкільників з працею хлібороба);
- Головченко Л. М., "Формування комунікативної компетенції дітей дошкільного віку. Методи інтерактивної взаємодії";
- Ямпольська С. В., "Дитячий оркестр у дошкільному закладі" (методичний посібник);
- Остапенко Т. В., "Виховання патріотизму на музичних заняттях, святах, розвагах засобами народного фольклору: музична казкотерапія" (методичний посібник);
- Шишкіна Л. В., "Впровадження педагогічної та літературної спадщини В. О. Сухомлинського у роботі з дітьми дошкільного віку" (методичний посібник);
- Мельник Т. С., "Формування конструктивних здібностей дітей за допомогою конструктора ЛЕГО".
- Старокостянтинівський дошкільний навчальний заклад № 7 "Золотий ключик":
- Гріщенко Л. М., "Комплексна система занять корекції мовлення дітей із ЗНМ старшого дошкільного віку для підгрупової логопедичної роботи";
- Мордюк Л. П., "Формування та розвиток національної свідомості потріотичних почуттів дітей дошкільного віку";
- Франчук В. А., "Формування соціально-фінансових компетенцій у дітей старшого дошкільного віку";
- Кондратюк І. М., "Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку шляхом використання нетрадиційних технік в образотворчій діяльності".
- Старокостянтинівський дошкільний навчальний заклад № 8 "Калинонька":
- Лановчук Н. В., "Колекціонування - як одна із форм взаємодії педагогів, батьків та дітей у створенні проекту міні-музею "Зернятко"";
- Войнарович Л. Р., "Українська народна іграшка як засіб патріотичного виховання дошкільників";
- Блискун Т. М., "Використання системи роботи з музичного виховання К. Орфа в освітньому процесі дошкільного закладу";
- Козачук Т. І., "Музейна педагогіка як засіб ознайомлення дітей з іграшкою";
- Гороховська Т. Т., Гудима С. І., "Методичний супровід до освітньо-виховної роботи з дітьми дошкільного віку у міні-музеї "Народні ремесла"";
- Проскуріна Т. М., Шевчук О. В.,"Методичний супровід до освітньо-виховної роботи з дітьми дошкільного віку у міні-музеї "Хліба"".
- Старокостянтинівський дошкільний навчальний заклад № 9 "Малятко":
- Репюк Н. В., "Формування толерантності як одного із важливих аспектів становлення особистості дитини в рамках гуманізації освіти" (соціально-моральний розвиток).